yoncatuana Annenin sindirimde kalan bi şey gaz, direkt olarak hepsinin bebeğe geçiyor olması zaten imkansız , ben fasülye nohutsuz gün geçirmediğim dönemde bile çok sorun yaşamadığımda anladım , her emzirme sonrası dik pozisyona getirip 4 dk sırtını sıvazlayarak , çıkmadıysa 3 dk poposuna minik minik vurarak hallediyoruz