ayseayseasyse Merhaba, 9.ay aşısı yaptırıp yan etki yaşayan var mı? Özellikle gece uyku bölünmesi gibi
ayseayseasyse baltanemm perşembe günü yaptırılan aşı yan etkisinin 2-3 gün sonra oluşması normal mi peki siz de ne kadar süre sonra ortaya çıkmıştı?
baltanemm ayseayseasyse 3 gun sonra basladi hatta hemsire 1 hafta sonra bile baslar demisti. cok surmedi ⅔ gune gecmisti ama
ayseayseasyse poyrazmom__ ya aslında bizde de öyle ateş mızmızlık yok ama gece uykularımız ciddi bölünmeye başladı. Ayrılık kaygısına mı aşıya mı suç atsam bilemedim 😅