Kızlar eşimle kan uyuşmazlığımız var ben arh-eşim 0+ böyle olunca kan uyuşmazlığı oldu. Ben 28. Haftamda kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı.
2 çocuğum oldu ikisinin kan grubu da 0- oldu
Böyle birşey olabilir mi.
Halen aklıma takılıp duruyor. Biz 4 kardeşiz 4ümüzün de kan grubu farklı.