mehtaptiryaki 6aylik olduk 2 haftadir tadim yaptiriyorum kasigı görünce elımden alıp kendi agzina götürüyor ben yapmaya calısınca agzini kitliyor ben nasıl corba icirtticem biberondan da nefret ediyor corbayi ona koysam
dmlmrt8 mehtaptiryaki benim oğlumda aynı denediniz mi bilmiyorum ama ben 2 kaşık kullanıyorum birini ona veriyorum oynuyor keşfediyor döküyor o ara ben yediriyorum
ilknurerogluzun mehtaptiryaki artik doktorlarda blw önermiyo kendi kasigi olsun takilsin o arada sende ver bende oyle yapiyorum
kimbumadam mehtaptiryaki Çorba içmesi gerekmiyor ki zaten koyu kıvam olmalı kaşıkla ağzına gittiği kadar yeter ona tatsız yeterki
mehtaptiryaki dmlmrt8 ben onu biberonla mama yedirirken yapıyorum bide yemeklerde deneyeyim inşallah anlamaz cok zekiler anliyor hereyi kasik yönteminide disleri kasiniyor diye silikon kasik veriyorum mamayi öyle iciriyodum
yasemin0000 dmlmrt8 bende öyle yapıyordum ya da salatalığın kabuğunu soyup veriyordum haslanmıs sebze çubuk şeklinde doğrayıp
dmlmrt8 mehtaptiryaki canı ne istiyorsa onu yapsın bırakın stres yapmayın kendinize sonra düzene giriyor zeki oldukları kadar aşırı meraklılar biz 9,5 aylık olduk çok şükür keyifle yiyor ama bugün yumurta havada zeytin kafada filan geziniyordu 😂
dmlmrt8 yasemin0000 evet alışıyorlar böylelikle . bizde bez değiştirme sorunu var savaş veriyoruz resmen onun çözümünü bile eline elma dilimi vererek buldum 😃
Nsrn1 mehtaptiryaki bir de kendisi yemek istiyorsa bırakın yesin ve öğrensin. Çocuk bir kere annenin yedirmesine alıştı mı asla kendisi yemiyor. İlerleyen yıllarda zorlar sizi
mehtaptiryaki dmlmrt8 😀 eve evcil hayvan almayi düsünüyorum artik ikiside beslenir diye yemekler sagda solda firlatiyolar ya🤭
mehtaptiryaki dmlmrt8 ona bende piyano matli sey varya onun üstünde yapayim dedim Tazmanya Canavarina dönüşüyor her alt değiştirmem bebekten önce kendimi hic bu kadar sabirli bilmiyordum la havle ceke ceke gün bitiriyorum🤦♀️
dmlmrt8 mehtaptiryaki ben artık uğraşmıyorum kakası varsa genelde suyun altında yıkıyorum 😂 yemin ederim fıtık oldum bir bez birde uyku nefret ettim . 9. ay kadar zorlandığım bir dönem olmamıştı
Nsrn1 mehtaptiryaki çorba yoğurt gibi şeyleri ben hep küçük bardakla verdim benim çocuklara. Şimdi kaşıkla yiyor büyük ama küçük hala döktüğü için ya ben yediriyorum ya da bardakla veriyorum yine
mehtaptiryaki dmlmrt8 ben hep kendimi 1 yasina geldiğinde hersey normale girecek diye avutuyorum seninde az kalmis 0 dan insan büyütmek cok zor🫂💙
dmlmrt8 mehtaptiryaki umudunuzu kırmak istemem ama 22 ve 6 aylık yiğenlerim var onlara da şahit oldukça tutunacak dalım kalmadı 😂 canları sağ olsun hayırlı evlat olsunlarda gerisi gelip geçer