Arkadaşlar oğlum yeni 2 yaşına girdi. Normalde emer sonra ayağımda azıcık pış pış yapardım uyurdu. Gece uyandığında bazen su içer bazen yine pışpışla falan uyuturdum. Her uyandığında emmiyordu anlayacağınız. Fakat Son iki üç gündür uyuturken çok zorlanıyorum bir türlü dalamıyor uykuya gece uyandığında da aynı şekilde devam ediyor uykuya geçirmem bir saati buluyor hatta geçiyor bile. Siz de durumlar nedir , bir öneriniz var ise yazarsanız sevinirim.