Canım çok iyi anlıyorum seni. Benim oğlanın kilosu iyi ama neler çekiyorum. 2 yaşında. Çok yemek seçer ve asla yemez mıy mıydır. Herkes bana diyor iki saat başında oturuyorsun bazen nekadar sabırlısın. Ben yemediği günler ona karışım yapıyorum. Mesela bugün yemeğini yemedi. Bende avokado, ceviz, muz, organik bebe bisküvisi, bunları ezdim karıştırdım mama gibi yaptım hepsini yedi. Özellikle kuruyemişler kilo aldırır. Oğluma badem ve cevizi hergün yediriyorum(alerjisi yok o nedenle sorun olmuyor) ve inan avokado kilo alımında çok etkili. Hergün yemeli aslında. Dene istersen canım. İnş düzelir