Tazeannezehra Arkadaşlar işe başladığımda kızım 1.5 yaşında olacak, oğlumda 2 yıl dolana kadar 1 saat eksik çalışmıştım, yakın zamanda bu süreci yaşayan meslektaşım var mı, ben anasınıfı öğretmeniyim
dunnobeck Tazeannezehra Ben bebeğim çok küçükken işe başlamak zorunda kaldım, branş öğretmeniyim ders programımı ona göre ayarladılar ama anasınıfı için bilmiyorum. Yasal hakkımız olduğu için her türlü yararlanmanız gerekir
2123d Tazeannezehra ben branş öğretmeniyim kullandım.Fakat bildiğime göre ilk altı ay 3 saat son altı ay 1.5 saat.Sizin 1.5 yaşında olacakmış o zaman veriliyor mu bilmiyorum
begum153 Tazeannezehra evet hocam bende seneye kullanacağım kızım 1.yaş civarı olacak ancak bu konuda idareninde anlayışlı olması gerekiyor.Yasal hakkımız bile olsa bazen idare zorluk çıkarabiliyor.
lenakor Tazeannezehra ben çok uğraştım direkt il milli eğitim vermedi 2 kere dilekçe yazdım 2 kere milli eğitimle görüştüm şikayet de ettim branscılara veriyorlar ama anasınıfı özel eğitim ve sınıfcılara saçma saçma bahaneler sunuyorlar çok uğraştım yani en son görevlendirme istedim şuanki geldiğim okulda müdür çok anlayışlı sağolsun kendi eşi de bu problemi yaşamış eşine de vermemişler aynı sıkıntıyı size yaşatmam hocam dedi 1.5 saat verdi milli eğitim de sizin insiyatifinizde isterseniz verin demiş hani yoktu milli eğitim beni defalarca öğretmenlerin süt izni yok diye gönderdi beni 1 ay uğraştırdılar sütüm azaldı stresten asla hakkımı helal etmiyorum aslında 3 saat hakkım vardı ama ben müdür de zor durumda kalmasın istedim ortak kararla 1.5 saatte anlaştık
alfabur dunnobeck bebeginizi kime bıraktınız acaba ben de baslicam ancak bakici mi kreş mi emin olamıyorum
cataladirenenzeytin Arkadaşım dilekçe yaz müdür ayarlamak zorunda demişti. Bende sınıf öğretmeniyim göreve başladığımda bebeğim 11 aylık olacak bakalım nasıl ayarlayacaklar
Birminikaslan Tazeannezehra evet öyle hocam benim Martta bitiyor ve kosturmali yoğun tempoya döneceğim geri
Birminikaslan Tazeannezehra benimki turkce hocam ama ben kütüphanedeyim ve 8.30 17.00 arası çalışıyorum
meralkambur Bende sinif ogretmeniyim 2 hafta sonra iznim bitiyor doğum izini 6 aya cikacak dediler hala bekliyoruz. Peki okula geri döndüğümüzde sınıf öğretmenlerinin süt izni oluyor mu idare nasıl ayarliyo bilginiz var mi