Mama asla yemek istemiyor 7 aylığız
Biberonu zaten hiç benimsemedi anne sütü de almıyor
Ek gidaya başladım 5 buçuk aylikken
Simdi mamayi baya azalttı kaşıkla yediriyorum günde toplam 200 ml iciyo bazen onu bile zorla ne yapayım her mamayi denedim değişmedi sonuç inek sütünü sulandırılmış vermeyi düşünecek kadar mağdurum şu an acaba mama vermesem yalnızca ek gıda ile ilerleyemez miyim sıvı kaybı çok mu olur artık kafayı yemek üzereyim yardim edin lütfen