seval868_ 2 ay 7 günlük bebeğim sırt üstü yatınca sürekli ağlıyor sadece kucak istiyor 😏 atak falan diyorlar ama atak haftası olmadığında da aynı sizde durumlar nasıl? 😏
Marianne seval868_ normal. Doğumdan sonraki 3 aya dördüncü trimestr deniyor. Annenin kokusu, kalp atışı bunları hissetmesi lazım. Daha dış dünyaya alışma aşamasında.
seval868_ dmk34 peki uyanıkken de aynı mıydı? Benimki sadece uyanıkken istemiyor sürekli kucağımda taşıyorum ve çok yoruldum 😅
dmk34 seval868_ o zamanlar çok kucak istemezdi de şimdi 1 yaşına girecek nerdeyse sürekli kucak istiyor 😅