Kızlar genetik faktör büyük biliyorum ama yinede bu etkili oldu diyeceğiniz bir şey vardır diye yazıyorum. benim kızımın saçı çok ince ve seyrek doğduğundan beri hiç kestirmeye kıyamadım bu yüzden mi böyle etkisi var Bilmiyorum yeni bir kere uçlarından aldım belki canlanır diye bir umut. Çocuğunun saçı cansız olan ince olan varsa nasıl uzattınız gürleştirdiniz önerilere açığım🥲