Hndsmom Selam anneler. Kızım geçen hafta biraz ateşlenmişti ama çok sürmedi geçti. Sonra da öksürdü biraz birkaç gün hava verdim bugün baya iyiydi. Hatta banyo yaptırayım rahatlasın iyice dedim. Banyodan çıkarken bu döküntüleri fark ettim. Öksürürken göğsüne bebek balsamı felan sürmüştüm. O mu yaptı acaba bilemedim. Elimi bastırınca rengi açılıyor. Çocukta huzursuzluk kaşıntı felan yok. Vücudunun başka bölgesinde de yok kontrol ettim. Bunlar sizce ne olabilir? Pazartesiyi beklemek çok zor gelecek şimdi bana. :( 
Hndsmom zeynepsimsekk antibiyotik kullanmadık hiç ama bana da alerji gibi geldi. Peki kaç güne geçmişti ne yapmalıyım acaba pazartesiye kadar?