Arkadaşlar, 26 gündür 4. ay atağının içindeyiz . Kızımla , dolu dolu yaşıyoruz . Delirmek üzereyim desem yeridir . Uykularımız berbat , hep huzursuz mutsuz . Uykuya geçişleri o kadar zor ki , ancak kucağımda uyutabiliyorum . Bundan önce ne güzel düzen oluşturmuştum ( öyle sandım )
Bu arada , yarım kundak yapıyordum . Kollarını, sadece … Bebeğim çok sevmiyordu sürekli çıkarmaya çalışıyordu. Bazen çıkarıyordu da . 4 5 gün önce sabah bi kalktım çocuk yanıyor . Ateşi çıkmış , hemen apar topar hastaneye gittik . Viral enfeksiyon dediler 🥲 sabahlara kadar uyumadık . Şimdi de kundaksız , atak , öksürük aslaaaaa ve aslaaa uyumuyoruz
Tamam bu atak bitmeyecek onu anladık , ümidimi kestim
Kundaksız uyumaya alışır mı ??? Tekrar kundak yapmak istemiyorum , çünkü 5 gündür çektiklerimi atamam köşeye … ne zaman alışır ?