Dinde kolaylık vardır elbette ama din denemeni de söylüyor üstelik ben ilk çovuğumda 4 aylığına denk gelmişti o zaman doktora danışmanım bana gelişimin de azalma olursa tutmamı söylemişti ki buda hemen olmuyor 1 ay sonra olabiliyor demişti o şekilde çok şükür tutabilmiştim şimdi bebeğim 2 aylık olacak yine doktora danışıvam sütün iyiyse takviyeletle tutabilirsin derse en azından denemek istiyorum