Eylulzeynep8 sadece anne diyor
Bazen bn WC gidince çiş diyorum oturuyor gibi yapıp çiş diyor birde gel kelimesi belki, gerisi bağırma gibi ,başka kelimesi yok
Yani diğer herşeyi anlıyor dediğimi söylediğim bildiğini anlıyor. Misal birşey arkanda yanında diyorum anlamıyor pek soylenilmedigi için olabilir yerde diyorum başka yere bakıp arıyor.
Yeni yeni soru cevap yazmazdim bn günlük konuşma konuşursam bnde acaba ogretmiyor muyum diye düşündüm iki gündür tarak hangisi filan diyorum. Bir kagitta üç resim var misal tarak,ayakkabı,çanta ..tarak hangisi diyorum gösteriyor böyle bazı şeyleri tabiki ,hayvanları filan göstermiyor elektrik supurgefilan gibi gösteriyor. Beş on tane.
Kaç yaşındasın diyorum 1 yapıyor parmağı ile . Bir gün denk geldi elini hiç bilmeden öyle yaptı bnde oleyy evet falan dedim artık sorduğumda öyle bir yapıyor.
Maymun at gibi taklitler yapıyordu iki üç hayvan
Piyano çalma hareket saz çalma hareketi gibi biliyor. Konuşması yok denileni anlıyor yani. Tabi renk sayı öyle şeyler bilmiyor. Şekiller küpe atılıyor ya kare yuvarlak bilmiyor onları atamıyor. Çubukta yuvarlak üçgen kare gibi delikli parçalar var takamiyor öyle aldım üstüne düşüp gösteremiyorum. Kaka yapınca poposuna filan vuruyor.