Arkadaşlar içim dolup taşıyor sürekli ağlıyorum oğlum 5 aylık göz bebeklerinde titreme başladı 2. Ayında ve buna bağlı da şaşılık oluştı sol gözde içe kayma oluştu gitmediğim yer kalmadı bu karda kışta sürekli göz doktorları nörolojiye nöroloji göz doktorlarına yönlendiriyor sonuç 0 ne yapacağımı bilmiyorum bu süreci yaşayan var mı lütfen bildiğiniz ufacık bir bilgi dahi olsa paylaşır mısınız