Mlk0669 Kızlar bebeğim 3 ay 11 günlük çok şükür. Bugün 5. Gün kaka yapmadı gazını çıakrtıyor idarrınıda günde 6,7 defa yapıyor sadece emiyor ama uykudan bazen ağlayarak uyanıyor bacaklarını kasıyor acaba kakasını yapamadığı içinmi ben ne yapsam :((
Ebruomer Mlk0669 bizimde tam o günlerde aynı dediğiniz gibiydi. Bsey yapmadım zamanla geçti 4 ay 24 günlüğüz hala arada bir yapmıyor cok normal masaj yapıyorum arada karnına
Sahreyldrm Mlk0669 aynı benim kızımda bugün 5. Gün doktor 1 çay kaşığı zeytinyağına 1 yemek kaşığı kadar sütünden sağ ver sabah akşam dedi önce o fayda ediyordu sonra bıraktım işte 5 gündür yapmıyor dünle bugün verdim fayda etmedi hâlâ yapmadı ama gaz sıkıntısı olan bı bebek maşallah sürekli gazını çıkarıyor poposuna da zeytinyağıyla masaj yapıyorum iyce ama yok 10 güne kadar normal diyorlar ama bana hiç normal gelmiyor 15 gün önce her bezine yapan bı bebekti
Kuzey34 Mlk0669 bizde aynı sorunu yaşadık canım doktorumla daha gün konuştuk bağırsak florasından kaynaklı dedi 6 ayından sonra düzelir dedi çok zorlandığında fitille veya kulak çubuğunu zeytinyağına batırarak yardım et dedi ben arada zeytinyağıda veriyorum oda rahatlatıyor
Ebruomer Mlk0669 ben çok hastaneye gitme taraftarı değilim açıkçası. Hele şu sıralar çok fena ortalık😬 masaj bize çok iyi geliyordu ama zeytinyağıyla karnına masaj ozaman yapabiliyordu ıkınmaktan kıpkırmızı olurdu artık kıyamıyodm🥺
Mlk0669 Sahreyldrm çok şükür gazını çıkartıyor hatta önceden gaz cıkarrken bile 1,2 damla kaka d ayapardı şmdi oda yok :(
Sahreyldrm Mlk0669 bizimki de öyle ya hiç normal gelmiyor ama çok zorlanmıyor da yani yapmaya çalışmıyor sanki
Mlk0669 Sahreyldrm evet 5 gün daha yapmazsa götrcek doktora, bu zaman dada çıkarmak istemiyorum ama mecburum
Sahreyldrm Mlk0669 bende hiç hastane ortamlarına girmke istemiyorum 10 gün önce falan gittik makatta hafif çatlaklar var dedi doktor sıcak suyla popoya masaj zeytinyağı karna masaj popoya bide kremle iyce masaj dedi
Annekeki Banyo, utuyle isitilmis havluyu karnina koyma, karnina masaj ve popoyu silmek kesin yapiyo benimki🙊
IzgiMila_m Mlk0669 aynı sıkıntı kızımda da vardı mamaya başladıktan sonra kabız oldu 3 5 günde bir yapıyordu sancıyla uyanıyordu doktor fitil verdi mamasına zeytinyağı kat dedi poposunada sür kulak çubuğuyla zeytinyağı. Fitil çok kullanmadım 2 defa kullandım ama hemen fayda ediyor. 1 ayda düzeldi bizim şimdi düzenli her gün yapıyor
aceli2123 Mlk0669 tam da şimdi hastaneden geliyorum aynı durum aynı ay ve günler bebeklerimiz gazını çıkartıyor hiç bi sorun yok fakat 5 gündür bizde kaka yapmıyoruz bezi dolu dolu iş bi baktım kaka yapar gibi olmuş ama yapamamış hemen hastane gittim çocuğa fitil verdiler şimdi 2 bez dolusu kaka yaptı hastanede rahatladı bildiğin karnı boşaldı yerinde olsam imkanın varsa şimdi gidin acile tatlım
Meva_04 Mlk0669 BENİM KIZIMDA ÖYLEYDİ UZMAN DOKTORA GİTTİM DEDIKI YEMEK KAŞIĞI NA BIRAZ SÜTÜNÜ SAĞ İÇİNE BİR ÇAY KAŞIĞI ZEYTİN YAĞI KAT İCİR DEDİ BEBEĞİNE GÜNDE ÜÇ KERE VE DÜZENE GİRDİ ŞİMDİ 11 AYLİK İKİ GUNDUR KABIZ MESELA ZEYTİN YAĞI VERİYORUM İYİ GELİYOR GEÇMİŞ OLSUN KORKMAYIN DOKTOR BANA BİR HAFTA NORMAL DEMİŞTİ VE LİSTE TUT DEMİŞTİ HANGİ GÜN YAPTI YAPMADI DIYE