suhedaklync61 22 aylık Kızımı 3 -4 aydır neredeyse uyutmakta çok zorlanıyorum ağlamakrizleri sürekli ilgi bekleme uykuya direniş uykudan kaçma herşey var böyle olması norma mi kızlar sizde de var mı bu sorun bi dönem mi bu durum
prenses3565_ suhedaklync61 normal canim bizde oyle 21de başladı krizler aglamalar zirlamalar gece uykudan uyanmalar saatlerce uyutamamalar suanda da yine zor 23 oldu ama baslardaki kriz azaldi simdi de yataga girmek istemiyor direniyor ama azalarak ilerliyor sabret
eks24 suhedaklync61 merhaba bizde de aynı durum 🤦🏼♀️ne gecemiz belli ne de gündüzüm. Bi de diyorlar ki 3 yaş sendromu geliyor🤣🤣🤣Rabbim hepimize kolaylık versin yavrularımız sağlıklı olsunda biz anneleri onların her zaman arkasındayız🥰
mamacitaa_ benim bebis 23 aylik ama memeden kestim bir aya yakındır, o günden beri bizde de uyku problemler var
suhedaklync61 Demekki bi evre bu durum. Bu duruödan sonra 2. Çocuk yapmaktan vazgeçtim🥲 anneler ne çok yoruluyoruz