Xxxnur 3 kedi sahibiyim. İki tekir ve bir ankara kedisi. Cins değiller yani ama uzun yıllardır bizimleler ve kedi konusunda da çok deneyime sahibim. Şunu söyleyebilirim siz bu şartlarda kedi sahiplenmeyin, yanlış anlamanızı istemem ama ister cins olsun ister tekir, kediler tüy döker tıraş ettirilmez, eşyalara zarar verir, çok bunalırsa cins olmasının önemi yok çocuğunuzu çizebilir, koltuk perde tırmalayabilir, bakımı masraflıdır. Sahipleneceksiniz net bir şekilde bunları ben göze alabiliyorum demeniz lazım, sonradan size alıştıktan sonra sahiplendirmek o canlıya da eziyet olur. Burada evet ben bunlara tamamım, onu da bir evladım gibi seveceğim, 15 yıla kadar bakabileceğim derseniz alın.