123456777 bebiskoveannesi merhaba, ben kullanıyorum memnunum. Bebeğim doğmadan önce almıştım, a 101 den uygun fiyatlı diye. İçine uçucu yağlardan da koyuyorum bana yeterli geldi yattığımız oda da büyük değil buhar çıkışı da iyiydi.
Deletedmom897 Merhaba, loobex kullanıyoruz aylardır cok memnunuz 💐 Kiwi marka arastırırken denk gelmıstım ıstersenız bakabılırsınız 🌻
bebiskoveannesi Deletedmom897 A101 e geliyormuş da ben de kullanan var mı bi sorayım dedim. Bi bakayım teşekkür ederim 🌸☺️
123456777 bebiskoveannesi hayır lavanta yağı vardı bende çok güzel koku veriyor uykuyada yardımcı , kendim hamileykende kullanıyordum
Suskunyolcu @Deletedmom897 dediğiniz markaya baktım çok az yorumu var ve yorumlar kötü siz hangisini nerden aldınız
Deletedmom897 Suskunyolcu hepsı buradadan aldım, trendyolda da satısı var.Buyuk olan model bızdekı.Cok memnunuz aslnda bakarsanız baya yorum da var.
bebiskoveannesi gulpe evet bende yorumlarına falan baktım. Burdaki A101 e gelmiş satışa koymamışlar. Ayırttırdım perşembe günü alacağım inşallah