Mlk0669 Serass humana rezene çayı kullan hem süt yapıyor hem gaz kesiyor. Süt ürünleri,kuru baklagiller,mandalina, armut,muz tüketme derim.
AtaTrkmn Serass liste çok uzun Süt Peynir Yoğurt Yumurta Domates Salatalık Çay Asistli asistisiz meyve suları kola fanta vs Bulgur Bütün yeşil sebzeler Bütün meyveler Bütün bakliyatlar Bütün şarküteri ürünleri(sosis salam sucuk pastırma) Bütün kızartma türleri Çikolata pasta vs Hurma 3 ay listem şu şekildeydi Sabah: Kaşarlı tost Öğlen: Tel yada arpa şehriyeli tavuk suyu çorba Akşam köfte makarna yada haşlama tavuk pilav Günde 3-4 litre su kimyonu suyla değil artık kaşıkla yutuyodum😕 İnşallah sizin bebeğiniz gazlı olmaz malesef zor bi süreç ama geçiyor🙏
Helpme Serass bizde iki aylığz kucağımda gaz sancısından sallıyorum bi yandan da yazarken :) malesef bende herseyi denedim ama bu olacak senin de sonuçta meyve fln yiyip dirençli olman lazm zaten vucuy bi yorgun düşüp afalliyor turşu nohut fasulye fln ben daha net keskin olan şeylerden uzak durup geri kalan herşeyi yeteri kdr yemeye çalışıyorum, bi yandan bebeğime gaz ilacı veriyorum kendim de kimyon ıhlamur rezene onları kullanıyorum kahvaltı da ve akşam
Deletedmom114 Süt yapan neredeyse her gıda gaz yapıyor. Suyla yaşıyordum aman bu yapacak şu yapacak diye. Sonradan kimyon tüketmeye başladıkça yemeye başladım, 1 çay bardağı sıcak suya 1 çay kaşığı kimyonu karıştırıp ılıyınca içiyorum sabahları aç karnına 💁🏻♀️
Deletedmom114 1Kubra_ gazı en aza indirdi en azından yediklerimden geçmedi. Gaz illaki oluyor canım 💁🏻♀️
1Kubra_ Deletedmom114 evet oluyor tabikide benm bebeğim gece yattığı yerde sürekli rahatsız oluyor rezene çayı deniyorum şuan