Ya bebeğim 8 aylik bu ayın 5inde tam 8 aylik olacak salgına yakalandı ne bir mama ne bı ek gıda hiç bişey yemek istemiyor uykuya geçişte de biberonla uyuyordu çoğunlukla ya da ayağımda sallardim emzik verir devam ederdi şimdi gogusume yapışıyor kalktığımda oda kalkıyor ayağımdan indiremiyorum sabah 6ya kadar aynı devam gün içinde de sabah geç kalkıyor bu sefer bende kendime gelemiyorum erken uyanayim da çocukla ilgileneyim bı turlu bı düzen kuramadım başta çok iyiydi şimdi tepe taklak olduk yeminle ya ne yapcam ben zaten kiloda zor alıyordu hepten durdu su 2 hafta da ne yaptıysam olmadı biberon görünce ağlamaya başlıyor tekrar nasıl alistiririm