Kızlar ya işe başlamak istiyorum artık, yani hemen değil ama inşallah yıl sonuna doğru çocuğumu kreşe verirsem bende işe başlarım diye düşünüyorum kısmetse. Üniversite mezunuyum ama okuduğum bölüme göre özel sektörde iş yok neredeyse, yani merkezde vardır ama benim oturduğum ilçede yok. Nerde iş bulabilirim acaba diye kara kara düşünürken aklıma pastacılık falan geldi, acaba kursuna gitsem mi diye düşünmeye başladım. Var mı aranızda pastacılık kursuna gidip kariyerini bu alanda inşa eden? Pastacılık kursu zor mu acaba, illa ki el becerisi istiyordur diye düşünüyorum. Yani eğer eğitimi alırsam evde veya bir mekan açıp çalışmak mantıklı gibi duruyor. Bide ücretleri pahalı yani eğitim alıp sonrasında başarısız olursam diye tedirgin de oldum açıkçası. Fikirlerinize ihtiyacım var sizce mantıklı mı?