Merhaba güzel anneler, şimdi ben bir şey merak ediyorum kızım 8 aylık ve 15 günlükken ağır mastit geçirdiğim için direk mamayla başladık bu zamana kadar her gün içme suyunu kaynatırım bekletirim sonra mama yaparım, ama kızımın içtiği mataradaki su normal su kullanıyorum .
Ben toz mamayı kaynatılmış su yerine normal direk suyla yapsam ne olur? Herhangi bir zararı olur mu ? Sadece merakımdan soruyorum 🙏🏻😬