kdjdkd ben bir çocukla sizle aynı durumdayım, önceden herkes fiziğime bayılırdı kadınlar yani 😀 her giydiğim yakışırdı vs. Evet eski halime dönmeyi çok istiyorum ama tam anlamıyla eski halime döneceğime inanmıyorum, kilo vermek için çabalıyorum biraz verdim de, ama şıp diye çatlaklar gitmiycek veya kusursuz olmamıza da gerek yok sadece kendimizi iyi hissedeceğinmz bi hale gelelim yeter çünkü çocuk yetiştirmek hiç kolay değil kendinize de hak verin ve başkalarıyls kıyaslamayın herkesin genetiği, imkanları farklı