Bugün 3.gün ama oğlumun ateşi hep 38.5-39.3 arasında gidip geliyor özellikle akşam saatleri ve sabaha doğru oluyor gün içinde 37.5-38.5 arasında oluyor diş çıkarıyor diye gördüm bugün baktım sanki beyazlık azalmış gibi diş gibi de durmuyor genel olarak keyfi çok yerinde hasta değilim anne diyor ama ateş neden olur ki pazartesi götüreceğim doktora muayene ettireyim bi diyorum sizin bi fikriniz var mı neden ateşi çıkıyordur