Öncelikte herkese hayırlı akşamlar hanımlar. 🌸 22 aylık kızım var. Doğduğunda her yöntemi denememe rağmen memeyi tutmadı 3 ay sağım yaparak anne sütüyle beslendi sonrası devam sütüyleydi. 6. Ayında ek gıdaya geçtiğimiz dönemde meyvelerle irmikle püreler muhallebiler hazırlardım çok güzel severek yerdi ama çorba türü hiçbir şeyi sevdirememiştim. Sonrasında pürelerden tiksindi ufak ufak çorbaların sadece suyundan içmeye başladı az az pilav makarna falan çorbalarda yediği en katı şey şehriye çorbasındaki şehriye taneleriydi. İnanılmaz seçici bi çocuktu abur cubur kek bisküvi çikolata vs yiyende bi çocuk olmadı. Beslenme yok denecek kadar az olduğu için bu yaşına kadar devam sütüyle devam ettik. Az çok anlarsınız annelik vicdanı en azından ondan vitamin mineral alıyor ondan besleniyor diye bıraktırmak istemedim kilolu bi çocuk değil çünkü. Yaklaşık 10 gündür son çare belki mamayı bırakırsam aç kalırsa yer diyerekten mamayı bıraktık ama süreç çok kötü ne teklif edersem edeyim istemiyor yemiyor her şeyi reddediyor çoğu şeyin tadını hiç bilmiyor zorla hiçbir şey tattıramıyorsun tadına belki baksa çok sevecek ama hiçbir şeyin tadına bakmak istemiyor artık makarna pilav bile yemiyor. Öyle ki daha bir tane nohut fasülye tanesi bile yedirebilmiş değilim. Patates kızartması yumurtanın herhangi bi hali kahvaltılık peynir reçel zeytin vs vs hiçbir şey. Şehriye çorbası bile içmiyor artık tükürüyor direk. Çocuk gelişimciye de gittim önüne koy illaki yer deyip geçiştiriyorlar ama ne yaptıysam da yemiyor işte çok yoruldum bu süreçten benimle aynı sorunu yaşayan veya çözümleyen varmı aranızda lütfen yardımcı olun tavsiyeler de bulunun tükendim artık