Muhtemelen atopik dermatit. Ek gıdada verdiğiniz bir şeyler bebeğinize alerji yapmış olabilir. Her gün günde 2 sefer nemlendirin. Benim bebeğim 4 aylıktan beri bu şekilde. Bazen kızarıklık yarım saat sürüyor bazen 5 dk sonra sönüyor. Her gün kızarıyor. Nemlendirmekten başka çaresi yok. Çocuğu huzursuz etmiyorsa problem yoktur. Ama yine de gözlemleyin başka alerji semptonları ortaya çıkarsa hastaneye götürürsünüz