mom97X Sizde de oluyor mu biriyle konuştuktan sonra “ay niye bu kadar çok konuştum, neden çok samimi oldum, neden çok malzeme verdim ya yayarsa..” gibi vesveseler ? 🙃 Bi de şey oluyor “bi dahakine soğuk ve mesafeli olcam, az konuşcam” 😅😅
altay2123 mom97X normalde de soğuk ve mesafeli biriyimdir o yüzden düşünmedim hiç 😀😀tek tük kişiler vardır çok konuştuğum orda da zaten karşı taraf daha çok konuşuyor 😀😀😀😅
babyandmom_ mom97X Eşimin tarafıyla konuştuğumda oluyor ki zaten anlattığım şeyleri de değiştirip başkasından duyuyorum
Pamukhanim_ mom97X ben genelde çok konuşan biri değilim hatta pek insan içinde konuşmam o yüzden pek yaşamıyorum
accountant mom97X ben soğuk yapılıyım kolay kolay samimi olamıyorum insanlarla bende de keşke bir iki laf etseydim pişmanlığı oluyor hemen samimi olan insanlara özeniyorum ama bana yakışmıyor 😄
suhedaaaaa mom97X Ay bu bende var. Birisiyle bir gün geçirince mesela eve gelince oturup düşünüyorum ne konuştum diye. Kasiyerlere ne dediğimi bile aklımda döndürüp duruyorum 😂