Merhabalar bebeğim 55 günlük, normalde de uykum ağırdı önceden ama bi kaç keredir bebeğimin ağlamasına uyanamıyorum eşim de söylüyor. Bugun bebek uyuduktan sonra bende uyuyakalmışım çocuk battaniyeyi kafasına çekip ağlamaya başlamış Allahtan eşim o ara işten gelmiş yoksa düşğnmek bile istemiyorum. Sabahtan beri ağlıyorum çok kötü hissediyorum geceleri sesine uyanıyorum normalde ama 2-3 kere böyle ağladığını duymadığım oluyor. Öyle çıt sesine uyanan bi anne de olamadım napıcam bilmiyorum hangi doktora gitmeliyim napmalıyım yardım edin Allah aşkına