balbebekannesi01 çok geçmiş olsun öncelikle, benimde kızım 1.5 yaşındayken elini sobaya değerek yakmıştı 3 parmağı ve elinin ortası yandı. Dediğiniz kremlerden bizde kullandık ama sık sık sürdüm ben hiç kuru bırakmadım. Ve bilmiyorum size doktorunuz nasıl uygun gördü ama 2 gün felan krem sürdüm sardım sürekli daha iyi etki etsin bi yerlere bulaşmadan diye. Ve hiç bi iz vs geçti 1 aya kadar hiçbişeyi kalmadı. Şuan 2.5 yaşında, kısaca endişe etmeyin geçer. Birde nerde ikametgah ediyorsunuz? Bende yanık için büyük babaannemin yanıklar için otlarla hazırladığı krem var, ondan verebilirim size