kurbanolurum İyi akşamlar herkese üç gündür böyle bir problem yaşıyorum. Yıllar önce olmuştu ama nasıl geçti bilmiyorum. Antibiyotik pek kullanamıyorum. Bu yüzden farklı bir yöntemini var mı? Benimle paylaşırsanız sevinirim. 🌸
Ebrar22 kurbanolurum travazol çok iyi bende de sürekli oluyor kremle gecıyordu da bu sefer çok degısık sadece kaşıntı var ve aferdersınızde kaşıntı bölgesınde beyaz beyaz kabarcıklar oluştu bilen varmıdır bu enfeksıyonmu başka bişeymi anlamadım
Minikkoalam0404 kurbanolurum aynııs bende oldu ya çözüm bulabildiniz mi kaşıntı kızarıklık ve yanma var
yagizmom_ kurbanolurum Bunun için bir muayeneye gitseniz iyi olur bence bende yaşamıştım doktorum fitil ve zalain adlı sanırım bir krem vermişti
Azra34 Ebrar22 merhaba vajinal mantar böyle mi oluyor bendede beyaz beyaz minik kabarcıklar ve kasıntı var gecirebildiniz mi
kurbanolurum yagizmom_ gittim yakın zamanda bir şey yok denilmişti. Tekrar gitmem gerek ama antibiyotik kullanamıyorum. Gitsem de bi faydası olur mu bilemiyorum
Mommyhann kurbanolurum doktora görünün mutlaka krem ve fitil vericek bide iç çamaşırınızı ütüleyerek giyin mutlaka
yagizmom_ kurbanolurum ona göre ilaç reçete ederler bunu çekmekten iyidir ya yaşayan bilir valla gerçekten zor
user2406 kurbanolurum sirkeli su ile taharetlen bn en son oyle yapmıstım ıse yarda baya ılık su ıle sırke karıstırım oet sıseyle yabıma alıyordum taharetlen iyice sonra kurulan
deniz42mrs user2406 ay hayır sirke ph dengesini bozar kekik çayı falan neyse ama sirke sürmeyin bence Travizol yani en iyisi