uzaydagezensincap Bebeğimize emzik aldık 2 marka, hiçbirini kabul etmedi. Philips ve kauçuk olan model var ya kitikatede satılıyor onları reddetti. Başka önereceğiniz marka var mı?
momica uzaydagezensincap benim bebeğim mamajoo tutmuştu ilk sonra avent de tutmaya başlamıştı ama ilk mamajoo
aysem1205 uzaydagezensincap 3 ay boyunca benimde denemediğim model marka kalmamıştı 3. Ayın sonunda ilk denediğim aventi tutmuştu. Baya zorlanmıştım emziği alıştırana kadar ama iyi ki alıştırmışım diyorum cidden kolaylık oluyor. Bebek de emerek kendini rahatlatıyor
LinaElzem uzaydagezensincap wee baby normal damaklı emzik aldım benim oğlumda yenidoğan. Güç bela vermeye çalışıyorum arada alıyor zamanla tam alışır inşAllah. Emzik annenin eli ayağı bence. Diğer kızım almadı beni emzik gibi kullandı çok aşırı yordu.
gizemtemel uzaydagezensincap bebeginiz ne kadarlik bilmiyorum ama genelde yeni dogan bebek pek kabul etmez benim bebegim 1 ayi doldurduktan sonra tam anlamiyla sadece uykuya gecerken tutmakta philips avent kullaniyorum ama reddediyosa vermeyin zorlamayin yada haftada bir deneyin bakalim birde
Kubradt @“uzaydagezensincap” benim bebeğim asla istememişti. Ben de üstelemedim vermedim. Zaten bırakırken de zor olacaktı. Çok gerekli bulmadım.
uzaydagezensincap Kubradt Sadece akşam emmesi bitip gazı çıktıktan sonra uykuya geçene kadar vermek istiyorum ben de ama hiçbir şekilde almıyor. Sanırım denemeyi bırakacağım artık
esranur67 Phlips avent denedim almadı wee baby kauçuk denedim almadı Bibs markasının kauçuk emziğini denedim aldı Uyku geçişlerinde falan cidden emziğini faydasını gördüm
uzaydagezensincap esranur67 Bizimki bibs kauçuk olanı da almadı. Philips avent olanı da :( sadece gece uyumaya geçerken vermek istiyorum onun dışında çok vermem ama istemiyor sanırım.
momica uzaydagezensincap mamajoo emzik yazınca çıkan - powder green desenli 2′li silikon ortodontik yalancı emzik 0 Ay + kutulu olan modeli almıştım ben
Anne202325 Benim bebegim dogdugundan beri parmaklarini emzik yerine kullaniyo ne yaptiysam emzige aliştiramadim
123456777 uzaydagezensincap benim bebeğimde almadı emzik maalesef. Bide ucuz olanlardan deneyin çocuk kısmına belli olmuyor. Özenerek yapılanı değilde öylesine olan işe yarıyor bazen. Forumda da bi kaç kişide okumuştum bunu.