ekimim Hanımlar görümcem 6 7 haftalık hamile kasık ağrısı karında şişlik var diyor normal midir acaba
Kaardelen ekimim Hamileymiş bu tür şeyler de doktora görünse çok daha iyi. Biz de normal olan belki onda değildir ve ciddi bir durumdur bilemezsiniz.
gizemtemel ekimim bebek buyume asamasina girdiginde genelde kasikda ve rahimde hafif batma gibi agrilar olur ama cok siddetliyse doktora gorunmesinde fayda var cunku daha kucuk yeni olusumda bebek