Anneler çok acil kızım 6 ay 10 günlük düzeltilmiş yaşı 5 ay 10 günlük mama kullanıyorum 0-6 ay mamasını daha bırakmadım düzeltilmiş yaşa göre ilerledim çünkü ek gıdayada 7. Ayda geçersin demişti doktor, doktor devlette olunca çok ilgili olmuyor bilgisi olan var mı doğru mu yapıyorum mamada yoksa 6-12 geçeyim mi