kayabahce Ben önce tencereyi güzelce ısıtıyorum sonra sıvıyağ döküp kuşbaşı doğradığım etleri de içine atıp suyu çıkana kadar kavuruyorum su salmaya başlayınca altını kısıp kapağını kapatıyorum kısık ateşte 2-3 saat kadar öyle pişiyor suyu bitecek gibi oldukça azar azar su ekliyorum düdüklü de yarım saate hazır diyorlar bilemiyorum hiç yapmadım. Ben eti hep böyle yapıyorum pamuk gibi oluyor mesela kuru fasulye yapacaksam bu etin üstüne direkt doğradığım soğanı ekleyip kavuruyorum soğanlar pişince bir parça tereyağı ve salça koyup salçayı da kavurunca fasulyeyi ekleyip karıştırıp suyunu baharatını koyup pişmeye bırakıyorum bi saate hazır 🥰