Bebeğim 5 aylık 8 gün oldu kaka yapmıyor. Anne sütü ile besleniyor karnı yumuşak gaz çıkarıyor. Ancak 2-3 gündür normalden fazla kusuyor sanki normalde de kusan bir bebekti ama sıklığı artt. Bebeğin kaka yapma süresinin uzaması kusma durumunu/reflüyü artırır mı?
Fitil vermeli miyim sizce