Farklı ev üstüne kardeşin gelmesi durumunda olmuş bir sene önce farklı eve taşındım kızım 4 yaşındaydı sabaha kadar ağlardı gece geçti dönemseldi sonra hamile kaldım 2. Kızım doğdu kızım yine çok kötü oldu ilk 2 ay asla alışamadı içine kapandı şuan bebek 5 aylık kızım 4,5 yaşında çok seviyor kardeşini kötü günlerde geride kaldı
Doğum yaptım eve geldim kızım ağlaya ağlaya sinir krizi geçirdi resmen her şeyi attı fırlattı kardeşimi poşete koyup hastaneye götürelim diye 😭
O gece sabaha kadar ağladım intahar etmeyi bile düşündüm lohusalık kafasıyla hiç geçmeyecek hiç alışamayacak sanıyordum