Bende 2 buçuk senedir cerazette kullanıyoruö son 3 aydır yazz kullandım ve 2 hafta önce ilaxı komple bıraktım ben doğumdan beri hiç adet görmedim haplaro bırakınca iki gün ara ara leke oldu adet ağrısı da çektim ama olmadım şimdi hapı da kestim geri çekilme var ama tabi nereye kadar bende korktum şimdi😱