tubiiik_ Dmtt06 genelde bakan kişi belirliyor bi arkadasım yarım gün 15 bin veriyor bi arkadasım tam güne 17 bın veriyor bakıcıya nekadar düşünüyorsun diye sorabilirsiniz öyle anlaşırsınız cogunlukla bizler şu kadar vericem diyorsak kabul etmiyorlar
tomrisinizi Dmtt06 tam gün için (saat 16 ya kadar olacak) 25 bine anlaştık. Yarım gün de 14-15 bin eder. Hakkını teslim etmek lazimki cocuklarimiza güzel bakılsın
Dmtt06 tubiiik_ ay bugün okulda öğretmenler odasının konusu buydu 7 bin bile fazla nasıl 15 bin verirsin enayi muamelesi yaptılar ben de tuhaf hissettim küçük bir ilde yaşıyorum
tubiiik_ Dmtt06 7 bın liraya cocuk bakan varmı ya hangi yılda yasıyorlar bi krese versen 20 bınden veriyorsun ben istanbulda yasıyorum semtime göre kreşler 30 dan baslıyor
ggrqnitt Dmtt06 7 bine heralde akrabalarına baktırıyorlar yoksa bence de kimse kabul etmez ya da eski enflasyondan bağımsız konuşuyorlardır bence takmayın
rachelgreen_ Biz bayağı küçük bir ilçede yaşıyoruz burda 4 gün tam bakanlar 9-10 falan istiyormuş. Biz 2 gün yarım(8-1 arası) veriyoruz 6ya anlaştık.