semanr93 benimde 10 gün oldu ama 20 haftalık hamileyim oğlum 15 aylık bıraktırmam gerekiyordu kademeli azaltarak bitirdim aksine simdi cok rahatım gece emerkende cok uyanıyordu simdide uyanıyor ama bir iki anca uyanıyor hemen uykuya dalıyor bazen cok aglıyor ama yapacağım bişey yok son zamanlarda iyice emzik gibi yapmıstı beni ikimizde yorulmuştuk ikimizin uyku düzeni daha önemli bence o yüzden vicdan yapma sende bırakma zamanı gelmiş zaten rahatla