Eşimin vücudunda garip şeyler çıkıyor. Vücudunun farklı bölgelerinde, deri altında ceviz büyüklüğünde taş gibi şişlikler var. Ağrımıyormuş kendi kendine farkediyor dokununca benim bile elime geliyor. ilk evlendiğimizde yoktu 3 sene içinde çoğaldı gitti. Şimdi 7 tane falan vardır sanırım. Bunlarla beraber başka şeyler de var; ani ruh değişimi, bağırsak düzensizlikleri, mide rahatsızlığı, sürekli uyuma isteği, halsizlik.
Öyle güzel bir sevgililik dönemimiz olmuştu ki evlendikten sonra tanıyamaz oldum onu. Aşırı baskıcı, kıskanç birine dönüştü. Hamileliğimi zehir etti hergün ağladım çok beddua ettim. Lohusayken de devam etti sütüm kesilecek diye ödüm kopuyordu. Biraz korkuyorum her ne kadar ondan uzaklaşmış olsam da kötü bir şey olmasını istemem. Acaba bu hali bir hastalık belirtisi falan olabilir mi? Hiç böyle değildi çünkü. Doktora gitmeye zorla ikna ettim doktor elle baktı yağ bezesi olmadığını söyledi. Ultrasonla bakılması lazım dedi ama gitmedi ona ısrarla girmiyor. Kötü bir şey olsa şimdiye belli olurdu diyor bir yandan da kötü bir şeyse meslekten atılırım diyor. Acaba bu tarz bir şey yaşayan oldu mu? Ne olabilir?