Haticeyns Yıllardır bende var geçmiyor sadece kabız olduğum zaman büyüyüp şiştiginde çok acı veriyor oturtmuyor bile o yüzden kabız olmamaya dikkat ediyorum bende ama geçmiş değil hala var . Doktora gidersen krem falan verir rahatlatır aşırı dereceyse ameliyat önerebilir. Ameliyatı araştırmıştim olup ta sonra tekrarlayanda olmuş ama üstte hanımefendinin yazdığı gibi memnun kalanlarda var tabi .