mercankus Kızlar bu çizgi dizi hakkında ne düşünüyorsunuz ? Oğlum beş buçuk yaşında severek ızliyor ama çok hızlı ve sürekli bır yaramazlık peşindeler gibi bugün artık ızlemenı ıstemyorum dedim zaten sınırlı ızlyor tv ama açtığımda da bunu ıstıyor 🥹 sizler ne düşünüyorsunuz fikri olan var mj
Balbulutu mercankus çok koşmalı sürekli bir aksiyon düşme çarpma var ben bile sinir oluyorum bilemedim. Konuşma yok
binnur37 mercankus Bunları bilmiyorum ama eşim bi ara kızımı nastyaya alıştırmıştı bende sinir oluyorum hiç açmıyorum şimdi yok diyorum açılmıyor bitmiş bozulmuş ara ara tutturuyor ama açmıyorum başka birşeye ikna etmeye çalışıyorum
mercankus Balbulutu evet bende öyle yorumluyorum başka bjsey açmıştım kardesını uyutmaya gıttim kendısı açmış
mercankus binnur37 ay o YouTube sanırım asla YouTube ızın yok bende sevmiyorum önüne gelen şeyler hele reklamlar o bılmıs kızların konuşmaları 😩
binnur37 mercankus Reklam derdi yok bizimde saçma sapan videolara bende sinir oluyorum kızım onları izleyince direkt saçmalıyor
Deletedmom2987 mercankus okan abi, blippi, tamirci gecko, hop hop baykuş, nail baba ve arkadaşları, robocar poli, robot trenler, doktor mac wheelie bunları izliyor oğlum