Kızım 1 hafta sonra 3 aylık olcak 1 hafta hastanede yattı antibiyotik tedavisi gördü hava aldı ama 1 aydır geçmiyor öksürük ateş yada enfeksiyonu yok doğal yollar var mı bildiğiniz ne yapabilirim içirmek işin değilde göğsünü rahatlatıcak balgamı attırıcak