melislinaa kilot tarzi körseler deneyebilirsin ama benim fikrim 40ından sonra korse giymeye basla cunku 40 gunde vucudumuz eskk formunu almakta kirk gun rahat genis kiyafetler giymelisin kirkindan sonra doktor onayi ile korse takarsan saglik ve dikisler icin bence daha saglikli olur ben öyle yapmistim cunku