Kızlar merhaba.
16 aylık kızım 13. ayda gece beslenmesini kesmiştim. Fakat 2 hafta önce hasta oldu; hiçbir şey yemedi, içmedi diye geceleri emzirdim. Şu an düzeldi ama gece meme istiyor, alıştı.
Ben komple memeyi 18–20 ay arası kesmeyi düşünüyorum. Beklesem de gece beslenmesini de o zaman mı kesseydim, yoksa şimdi tekrar kesme sürecine mi girsem? Çok uyanmıyor zaten, 1 ya da 2 defa. Ama zararlı diyorlar ya, o yüzden bilemedim.