buse34_ bilinçli söylüyordur. Bebeğim normalde 8′de uyuyan bir bebekti 15. aydan sonra ayarı kaçtı. Eşim işten 9-10 gibi geliyor. Bebeğim o saatte baba diyerek uyanıyor, geçiyor mutfağa babası ile yemek yiyor oyun oynuyor 12-1de zorla uyutuyoruz. Kudurup duruyor babası ile