Herkese merhaba oğlum dokuz aylık iki haftadır burun tıkanıklığı ile uğraşıyoruz temizliyorum hiç bir şey çıkmıyor ama emerken ve gece burnu dolu belli sesler geliyor horluyor resmen. Doktora götürdüm alerjik ama şuan ilaç veremeyiz bol bol serum fizyolojik sık dedi. Bu şekilde rahatlamıyor hava nemlendirici var odada yastlıkla yatırayım dedim alışık olmadığı için yatamadı. Yaşayan ve çözüm bulan var mı ne yapmalıyım ?