Kızlar sa 2 ay 20 günlük biri kız biri erkek ikizlerim var. Çok şükür sağlıklı bir şekilde doğdular. Ama kızımda son zamanlarda gözlemlediğim kafasının arkasında düzleşme ve boynunu sağa yatık tutma. Sol gözü de sağ gözüne göre biraz kısık. İnternetten araştırdım boyunda eğrilik 2;3 aylarda farkedilip diğer tarafa yatırılırsa çocuk düzelebiliyormuş 1 yaşına kadar. Başına gelen var mı? Doktora götürmeli miyim? Henüz kafayı da tam tutamıyor ama erken mi bu teşhis için bilemedim🤷♀️ Ama kafama takıldı