1 ay önce doktor kontrolündeyken bebeğimin balık yemedeğini yese bile az yediği söyledim. Doktora hangi yağ kullanayım diye sordum ama gerçek balığın yerini tutmaz diye vermedi. Yani ne alaka diyemedim . Neyse ben yinede kullanmak istiyorum daha öncede hiç kullanmadık. Ne öneride bulunursunuz